با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ معلم اگر اعتراض می کند مشکلات دارد و نباید نزد خانواده با شرمندگی زندگی کنند
زیارت عاشورا

حاتمی ادامه داد:فرهنگیان اگر وضعیت مالی خوبی داشته باشند سخاوتمند هستند چون فرهنگی است که پای برهنه دانش آموز را میبیند چون فرهنگی است که دانش اموز افسرده را می بیند . وی گفت :معلم اگر اعتراض می کند مشکلات داردو فرهنگیان بخصوص با نیروهای بازنشسته نباید نزد خانواده با شرمندگی زندگی کنند ولازم است نمایندگان مردم در مجلس به دنبال دفاع از حق معلمان باشند.

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، هادی قوامی با حضور در دفتر مدیرکل اموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: اگر یک ساعت تدریس معلم وسرانه حضور دانش آموز در مدرسه با کیفیت محاسبه شود باید اعتبار سرانه دانش آموزی بیش از سه برابر در نظر گرفته شود .

وی ادامه داد: اهمیت سرمایه گذاری انسانی از سرمایه گذاری فیزیکی و عمرانی خیلی بالاتر است وحقوق فرهنگیان باید جزو تملک دارایی سرمایه گذاری انسانی قرار بگیرد .

 معلم اگر اعتراض می کند مشکلات دارد و نباید نزد خانواده با شرمندگی زندگی کنند

قوامی گفت :دولیسانس با 10سال تجربه در دودستگاه باید از برابری حقوق برخوردار باشند ولی این جریان در جامعه به ضرر فرهنگیان است .

وی با بیان این که " گران اداره کردن کشور کام مردم را تلخ کرده است" افزود: منابع زیادی در آموزش وپرورش مورد استفاده قرار می گیرد ولی به خاطر توزیعی بوددن اقتصاد کام فرهنگیان شیرین نمی شود .

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت:حضور شما نمایندگان مردم در کنار ما باعث قوت قلب وبالارفتن روحیه کار ی ما فرهنگیان می شود .

حاتمی ادامه داد:ما آمده ایم در جامعه آموزش وپرورش آرامش ایجاد کنیم  و اطمینان بدهم ما مدافع حقوق همکاران وعدالت اموزشی را اجرایی کنیم تا همکاران با آرامش در هر جای این استان مشغول خدمت به دانش آموزان باشند .

وی افزود :تمامی تلاشهای آموزشی را همکاران فرهنگی در جایجای این استان می کشند وما تقویت کننده روحیه وتامین کننده مایحتاج وساماندهی نیروهای آموزشی در استان هستیم .

حاتمی ادامه داد:ما آموزش وپرورش را جزیره ای نمی بینیم و باید تمامی دستگاه های نظام همگام وماثر در امرآموزش  باشند .

وی گفت:آموزش وپرورش نیاز به توجه و همکاری دستگاه های حاکمیت دارد وبا عوض واستیضاءوزیر مشکل حل نمی شود .

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: آنچه در آموزش وپرورش هزینه می شود سرمایه گذاری است امروز با فرمایش مقام معظم رهبری این راه برای ما باز شده است وما باید در راستای فرمایش رهبری گام برداریم .

وی ادامه داد فرهنگیان در تمامی مراحل مشکل کشور حضور داشتند در زمان جنگ فرهنگیان بودند که در صف اول جبهه قرار داشتند وما جانباز ،ایثار گر ،شهید داده ایم تا با افتخار در جامعه حرف برای گفتن داشته باشیم .

حاتمی ادامه داد:فرهنگیان اگر وضعیت مالی خوبی داشته باشند سخاوتمند هستند چون فرهنگی است که پای برهنه دانش آموز را میبیند چون فرهنگی است که دانش اموز افسرده را می بیند  .

وی گفت :معلم اگر اعتراض می کند مشکلات داردو فرهنگیان بخصوص با نیروهای بازنشسته نباید نزد خانواده با شرمندگی زندگی کنند ولازم است نمایندگان مردم در مجلس به دنبال دفاع از حق معلمان باشند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:, | 11:40 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |